This forum is archived information and is no longer active.

Brasil - Sao paulo

Started by Andre Marques, August 1, 2016 · 14 Replies · 848 Views

Andre Marques

Brasileiro também faz GBT, quem mais pratica por são paulo?

Carlo Romero

Andre, eu nao sou brasiliero mas possivelmente estarei em Sao Paolo en outubro. Voce encontrou alguem que tambien practica GST em Sao Paolo? Un "coach GST" entrenado por Coach Sommer?

Eu falo espahol / "portu-nol" - perdoe os meus erros de escrita

Eric Baum

Opa. Brasil por aqui sim. Mas em Campinas =]

Hugo Mantellato

Opa Brasil aqui também! São Paulo/Campinas. Será que existe algum coach em SP? De qualquer forma é ótimo saber que tem outros BR treinando GST tbm. 

Rafael Gervou

Brasileiro aqui também, do Rio de Janeiro :-)

Luke Searra

Hey guys, great to see you getting a Brazilian community together. Bom treino.

Andre Marques
On 2016-9-20 at 2:29 AM, Carlo Romero said:

Andre, eu nao sou brasiliero mas possivelmente estarei em Sao Paolo en outubro. Voce encontrou alguem que tambien practica GST em Sao Paolo? Un "coach GST" entrenado por Coach Sommer?

Eu falo espahol / "portu-nol" - perdoe os meus erros de escrita

Olá Carlo, eu sou personal trainer e utilizo alguns exercicios do GST em meus programas de fortalecimento, caso venha pra sao paulo me mande uma mensagem para marcarmos um treino, meu instagram é @judatrainer e meu  whatsapp é 11 983809600

Andre Marques
On 2016-9-20 at 10:10 AM, Eric Baum said:

Opa. Brasil por aqui sim. Mas em Campinas =]

Opa, as vezes eu passo por campinas também, segue eu no insta @judatrainer abraços

Andre Marques
On 2017-4-14 at 11:47 AM, Rafael Gervou said:

Brasileiro aqui também, do Rio de Janeiro :-)

tamo junto

On 2016-10-17 at 11:25 AM, Hugo Mantellato said:

Opa Brasil aqui também! São Paulo/Campinas. Será que existe algum coach em SP? De qualquer forma é ótimo saber que tem outros BR treinando GST tbm. 

Opa, coach em GST nao tem ainda, mas to tentando rs

Andre Marques
On 2017-4-14 at 4:51 PM, Luke Searra said:

Hey guys, great to see you getting a Brazilian community together. Bom treino.

Great, im graduating in phisical education and i have a foundation course, so im use some trainings of GST for me and my clients, im also did a workshop with progressive calisthenics thats very good, so im looking foward to represent GST in brazil as a coach.

But its algo great to start a brazil comunity

Luke Searra

Hey guys, great to see the Brazilian GB community getting started. We need you to speak English here if possible please, so we can decide wether to allow your posts into the forum. 

Muito Obrigado

Eric Baum

Ok Luke.

Regarding the previous posts it was just the guys introducing themselves and stating where they are from in Brazil, nothing to worry about =]

Jeffrey Paro

I'm here in Rio, looking for a GB coach here in Rio.

Valeu!

Marcos Leite

One more brazilian here in Rio. Hope we get our community strong enough to have events in Brazil some day.

Maarten Martijn Van der Laan

Heading to rio soon. Let me know where the community is!